Korčula

vi anlande till denna o i onsdags. sprang omkring och letade boende men vi blev lite svaga for ett hostel vi hittade i centrum. vi bestamde oss for att stanna dar trots att det inte fanns nagot kok och det var lite dyrare an rummen man hyr in sig till.



sa har har vi nu bott i 4 natter. det har varit extremt trangt (15 pers i rummet), mycket fylla och lite somn. hela hostelet ar typ et fylleslag. men lugn mamma, vi chillade en dag!



i onsdags blev det festkvall! forfestade uppe pa rummet ett tag (man ar val svensk) och sen stack vi ner till hostelbaren dar vi fortarde buckets! fin kvall med en massa australienare, svenska tjejer och engelsman. slutade naaastan med nattdopp efter nattklubb. lang och harlig kvall!

     

 

torsdagen solades det och pa kvallen blev det verkligen fest!
vi kan ju skriva att vi umgicks ganska mycket med de svenska tjejerna och den svenska bartendern christian. sa efter lite gratis shots och buckets som en annan svensk man sen fick betala for (?) sa var vi pa topp!
vi traffade aven de engelska killarna fran dagen innan. jatterolig kvall men marklig musik pa nattklubben men vi hade sa himla kul anda!

     
     

pa fredagen var vi doda. stack till en "sandstrand" for att aterhamta oss.



pa kvallen dackade vi innan vi ens hann borja dricka. vaknade morgonen efter relativt frascha (linn sov 15 h)

 

vi ar alltsa inne pa lordagen nu :)
forfestade rejalt pa rummet. vi battlade om vem som kunde gora sjukaste miner. men linn foredrar att inte publicera sina ;)

       
       
     

hamnade nere pa hostelbaren men efter nan trevlig timme dar och en bucket senare blev vi sjukt hungriga
hamnade pa vart favorithak med godaste hamburgarna! chillade med lite kroater. linn forsokte overtala dom om att det ar okej att vara gay. de hade lite markliga asikter om det amnet.

     

Korčula har varit bra men nu ska det bli skont att dra!

Kommentarer
Postat av: paulina

åh, jag uppskattar faktiskt era uppdateringar, så felåt ska kommentera mer! fy vad bruna och fina ni är. och vad jag saknar er när jag ser er. ha det fint finingar! PUSSPUSS

2008-08-10 @ 16:18:33
Postat av: matilda

alltså helvete SLUTA va så jävla bruna för FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2008-08-10 @ 18:53:01
Postat av: Anna

jag sager bara en sak;

FY FAAAN SICKEN ANGEST JAG HAR FOR ATT JAG INTE FOLJDE MED ER ISTALLET!!!

2008-08-11 @ 02:57:00
Postat av: matilda

uppdatera meeeera!! eric är i småland med familjen och min sex and the city-box är färdigtittad, jag behöver underhållning på mina lediga dagar!!!!!!!!!!! PUSS!

2008-08-13 @ 00:12:42
Postat av: felicia

fest fest pepp pepp! älskar era bilder, jag blir glad glad glad (såhär innan jobb).puss!

2008-08-15 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0