Om att bo hos Linns slaktingar

Okej. Om att bo hos Linns slaktingar:

Sahar var det, jag hade fortvantningar pa den har vistelsen i Soust, och positiva sadana. Visst ar det bra att bli positivt overraskad, men ibland kanner man att det lar man nog inte bli, just pa grund av att man haft lite for hoga forvantningar redan fran borjan.. Linn hade berattat mycket om denna familj, bland annat om deras underbara barn och om hur trevliga Alise och Reynir var, och jag kom hit med en positiv bild av dem redan fran borjan, som kunde varit lite for bra kande jag. Fast sa tidigt som nar vi satt i bilen hem fran Amersfort borjade jag forsta att den bilden kanske var lite av en underdrift (den jag hade ritat upp i mitt huvud av "en valdigt trevlig familj").. Mycket snart insag jag att detta var en fruktansvart (ok, fruktansvart ar inte ett bra fortstorande adverb, men beskriver iallafall nagot valdigtmycket) trevlig. Inom kort fick jag uppleva deras underbara mottagande och hur enormt gastvanliga de ar. Jag (eg vi) har blivit omhandertagen sa gigantiskt bra; fatt mycket (GOD) mat, tvattat, nagonstans att sova och vila upp sig, blivit skjutsad, kakat pa pannkakshus och sen fatt en sjukt harlig runda i Utrecht med Renir. Kort sagt - allt har varit underbart!

Underbar familj; pa alla satt - ratt och slatt!

/Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0